Monday 14 January 2013

SAYANG ZIZAN, SAYANG ZIZAN'S TWITTER FAMILY

Salam semua..hmm lama sangat tak update blog ni..banyak sangat nak difikirkan :) Apa pun kenangan terindah kita semasa Gathering Zizan's Twitter Family masih dalam kenangan, betul tak? Nampaknya agak gempak juga gathering kita sebab dapat liputan dalam akhbar. Pening jugak la teman minggu lepas disebabkan artikel dalam BH tu..haizz..teman memang sayang dengan adik teman budak Zizan Razak tu, dan teman bangga jadi penyokong dia...tapi teman memang tak berkenanlah bab masuk paper ni...ermmm takpelah terima kasih pada adik-adik yang selalu menjadi penguat semangat teman..you know who you are..

Jom tengok liputan media:


BH

BH

SINAR HARIAN

SINAR HARIAN

VIDEO BY MELATI DESA & IKA:


VIDEO BY NINIE: 

 

Keesokan harinya, selepas gathering tu, kita buat Paper Party..Alhamdulillah beratus-ratus borang yang kita kumpul melalui jualan kalendar dan sumbangan sisters semua. Nampak je sikit sebab borang tu sekeping je, tapi bila nak mengisi mak aiiii...jenuh kita...sampai Zizan pun pesan suruh tidur masa jumpa dia kat MLM..padahal dia sendiri pun dah flat sebenarnya lepas show...hehe..tq bro :) tq pada Gus dan Iyka Maaz yang datang...yang bestnya Larrah, Firna & Ika tu sungguh epic perjalanan dia ke homestay kami di Kota Damansara. Haha nak tau cite kena tanya dorang la...apapun agak kecewa jugalah sebab Man Belon tak dapat Top 5 hahaha...Alhamdulillah Zizan dapat pencalonan terbanyak dalam ABPBH kali ni termasuk undian online..so apa lagi korang vote online juga tau..


Kempen kita kali ini, hantar vote secara mingguan iaitu 7 borang seminggu. Korang poslah pada setiap Ahad bila dah cukup 7 borang. Tujuannya tak nak tunggu saat akhir takut terlepas tarikh, almaklum mesti lebih banyak undian yang peminat lain hantar. Satu lagi kalau hantar banyak kali, korang ada peluang lebih baik untuk menang hadiah kan...

TOLONG KEMPEN KAT TWITTER TAU!!

Banyak lagi teman nak cerita especially pasal MLM minggu ke-8 dan MLM di Ipoh, tapi takpelah kita sambung kemudian..doakan bro Zizan ye dalam semua urusan hidupnya :)


3 comments:

  1. Rindu sgt kenangan gathering #ztf..tp MLM 1 pon xpnah pergi lg.sedihnyaa..miss n love u ztf..thanx Kak Needa :))

    ReplyDelete
  2. gathering dpt byk liputan akhbar congrats ZTF n ZTF byk sokong kerjaya zizan alhamduliLah..Semua atas usaha akak dan semua =)

    ReplyDelete