Tuesday 20 November 2012

LET'S DO THIS FOR ZIZAN OUR BRO :)


~Salam all...sebelum itu, let's say a prayer for Gaza~

Senin lepas teman dah dapatkan tiket Shout Awards dari sis Marina. Tq sis Marina yang bukan je sentiasa cantik tapi mesra alam tu...ni kalau puji confirm dia tak setuju punya, tapi takpe, dia tak nampak kot...hahaha...Bertuah la teman sebab masa tu ada Cik Kaka Azraff yang cantik sampai tak terkata dah...rasa nak kidnap bawak balik je...dah la dia nak suap-suap teman makan pulak...comelnya lah hai...nanti ABPBH kita promo Kaka Azraff sekali ye.. :)
                Update***SHOUT OUT to : @azniza2 pemenang Kuiz Zizan's Twitter Family yang ke-2 & my two lil sis @aunirozmi & @afqJZ
                                                                             
The Lovely Kaka Azraff

Tengok muka Kaka ni teringat pulak nak suruh vote, 22 Nov dah tutup...so KLIK je >> VOTE ZIZAN FOR SHOUT AWARDS!!


Teman harap semua rancangan kita dipermudahkan dan banner Zizan nanti ada di Shout Awards. Comel sangat banner tu, harap nampak kat tv nanti...masa kat Anugerah Blockbuster tak nampak banner Zizan kan? 

Zizan akan ke MLM, itu memang wajib, tapi kata sis Marina dia akan cuba ke Shout Awards selepas Jozan perform. Itu je yang dapat teman jawab pada yang bertanya ye...hehe...apa pun, supporters Zizan insyaallah ada di sana. Wakil Zizan's Twitter Family kita adalah Ika dan Nurul Ain (Dak Purple kata Mas Jozan FC) dan saudari berdua ni akan jaga team peminat Zizan dari berbagai ceruk... hahaha...teman rasa terharu sangat sebab sisters semua ready je nak bantu antaranya Fyza, Hani, Ena (gengster), Ika, Nurul, Ain, Far, Aida The Great (itu gelaran teman bagi) dan semualah...oh lupa lak tukang berita kita Mawar Redd...sayang korang tau...sis Marina pun sayang korang tau...nanti kalau jumpa dia di mana-mana, kenalkan diri ye...

Team Wire Fame ni baik sangat, sentiasa peramah dengan peminat macam Zizan jugak...macam teman cakap hari tu, Zizan ni one of the nicest people on earth...bukan la teman kata dia maa'sum ke apa, manusia mana ada yang sempurna termasuk kita sendiri...tapi sebagai artis pada teman tak rugi menyokong dia...i think he makes a good role model too sebab dia sentiasa berusaha majukan diri...dan dia tak pernah jemu melayan penyokongnya :)

Pasal apalah ter-speaking pulak...mungkin sebab dua tiga hari ni banyak cempelak menjadi nangka, macam-macam yang tak disangka...hahaha...akhir kata, Zizan's Twitter Family ni pun mesra alam juga, takde pilih kasih ke apa...kami ni rajin menyokong sesiapa saja yang sokong Zizan dan Jozan...tak kisahlah apa lable yang digunakan ...Jozannner ke Zizanner ke, kita semua satu family :)




4 comments:

  1. Insyaallah..ain dan semua sahabat #ZizansTwitterFamily sentiasa ada dibelakang akk utk mbantu akk utk menunjukkn sokongan kita kepada seorg insan berjaya yg kita semua sayangi iaitu #ZizanRazak..harap apa usaha kita akan berjaya..amin.. :-)

    ReplyDelete
  2. wah...cntiknyer kaka...hehhe,,,
    betul tu kak ain...#zizan'stwitterfamily sntiasa dibelakang utk membantu ape yg patut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye betul tq hani...zizan berjaya kita tumpang gembira ...amin

      Delete